вторник, 12 август 2014 г.

Трагедии и трагедии

Разбирам ви!
 Не мога да вникна в душата ви. За да знам, колко тъгувате  за всеки починал известен.
И ми е ясно, че не всеки може да е такъв.
Ми не се е пръкнал.
И като сме започнали за  такива неща. Аз ще ви разкажа за едни хора, които са край мен.И на които може  би съм пипнала ръката.
Не, че не се възхищавам на известните. Но моето възхищение е малко по- скромничко.
Та..

Преди години, една колежка се връща от работа.
Сега не работим, но това не е тема.
Точно преди Коледа. Една, две години по- голяма от мен. Значи не стара. В разгара на годините си.
Влиза в къщи. Прави това, онова. Парализира се от кръста надолу. Ходих да  я видя.
Недоказана диагноза. Нещо като възпаление на гръбначния стълб. Седем, осем човека в страната са така. Не можах да разбера, нищо повече. За лечение навън и...
Още е жива. Как е! Мъжът и  я гледа на село.

Преди три години, комшийката отсреща. Пак  млада жена. Спешното. Две операции. Две трети, червата вънка. 70% инвалидност. Един процент не стига, да влезне в 2 група. Миналата година си отиде. Почина! Остави две деца. . То големия завърши, ама...

На комшийката отсреща ( врата до врата),  почина зет и. Млад. Остави две деца

Скоро, преди петнайсетина дена почина комшята отдолу. 

Не смея да кажа на всички болестите. Колко ли не си ги споменават.Отиват си и биват забравени.

Какво би станало. Ако някой от тези хора  се беше родил вид "звезда"!


6 коментара:

  1. И аз точно тия работи си мисля, когато пусна телевизора и почне оная мъка. мъка...

    ОтговорИзтриване
  2. Руми, всеки е заобиколен с някаква мъка около себе си, която не афишираме. Но не виждам и нищо лошо, да отдадем почитта си към някоя известна личност, която обичаме или ѝ се възхищаваме.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дими! поста не слага спор и кантар кой колко мъка има около себе о кой как почита известните Това е мое мнение Няма сложена дума " лошо" в поста

      Изтриване
  3. За сметка на неизвестните ви комшии цяла България със затаен дъх следи трагедията на Черната Златка-

    ОтговорИзтриване