сряда, 13 август 2014 г.

И за всичкуту

Дън съм нъ мислиш нъ преуспял сиганин, бате, како и всичкото рода  дет съ пада да тъ изрека.
оф фф
По там културнотуму, ром.
Всичкото занаят на рома. Не на ром.
Кво искам да ти река.
Тва, Дон.  И той да спомага
Тва, жица, кабел...
Тва, либоф. С пари.
Тва, казаните. За боклук ве ( бате,како...)
Тва, социалните.
Вече   е глобално.
Начи. И на ром има очи. Не да гледа на кетап, карти, боб или кайве.
Всичкото хора, почна тва да прави.
И унува по горнуту.
Аз, нал съм сиг... ром не мога да сброя доновете :D Тоо и бат-полицая не ги брои. 
Саму прай фракции и плаши дицата и бабите.
Бабите. Онова дребното, ни страх, ни срам. Ма тва последнуту, даже ни съ знай.
Ела ве бате, какко... на пункта. Ма нущеска.
Аз нали, сиганка... ромката, мъ изгони. Лижъ де ми доди.
Таа. Ти да съ укьориш. Кви греди. Кви коли. За железа. От сиг...роми!
Аз ровна кзан, раат.
Сичкото къщат там. Обачи. Мноо станайми.
Завирам си кратуната, иии
- Махай се от тука бе, циганин мръсен. Този казан е мой.
Глеам.Ербаб. Ма сгънат кат мойта колиба . Ако дигна, го смачквам.
Не можим. Все едно. Моите ромчета да ми сапардосват. Малиии, малиии.
Сия, за унува с либофта няма си говорим.
Ти, ромка. В Грант, Прант, Дрън.  Докопвал ли си? Преди времиии...
И стиа си ми комбалите со те социални. Ми, дай фото ве.
Мое да се кай, чей съм преуспял на дица. 
А, ти како, бате.. само ривеш за детските. Ми напръй си и ти и си накупувай со тях ляп, мисо, сирени. 
Ми крада ток. Признах ету. И вуда.
Най ми са ще, како, бате да си на признаят уния дету одят из майлата с пачките.
Дету фърлят мърша, но не саму у майлата.
Ма ти како, бате.... мълчиш нали!
И за всичкуту.

Няма коментари:

Публикуване на коментар