неделя, 30 ноември 2014 г.

Извънземното

Както тръбих вчера. Чистих килера.
Това нещо е като кръстословица. Когато я решиш. Не знаеш, дали ще ти пляскат или ще ти скъсат книжката.
Значи по- скоро, ще се вдига патардия. И на това отгоре, още на другия ден ще ти се забучат очите в нещо. Като бик на червено.
Само, че когато влязох. Нямаше бик. Защото килера си е доста под нормата  за такива същества. Въпреки, че кадри показват коне, магарета и други себеподобни. Да гледат от някой етаж без стъкло. И да се хилят.
Нямаше и червено да го привлече. Тази боя е скъпа. И не знам поради защо, някои я слагат  фасада. Кацнала на седмия, осмия етаж.
Може да чакат нещо или някой, не знам. То смее ли да пита човек сега. Ти  защо си от този цвят.
Та влизам в килера.
Нещо леко, миришещо на след рязане с ракета. Но  аромата удря на изгорял боб.
( охх, спомении)
Докато се усетя. От пълна, стара пералня с натурии скочи тъкмо зелено нещо.
Ако кажа, че прилича на мен. Ще сбъркам.3
То с децата не си приличаме.
- К'во ме гледаш? Да не съм маймуна в зоопарк.
Забравих да спомена, че от палитрата. Зеления  цвят ми влиза в декомпресия на задния нерв, на ириса, на дясното, и на другото око.
Стъпих здраво на лимки.
- Защо! Ще си вадим очите ли? Аз съм специалист. Все ми викат, че вадя очи с моите приказки.
Пък и си доста извънземничък, за цветът си. Освен да си нещо излюпено по лаборатория. То сега, всичко може да се извади от там.
Домати, пипер, месо, хляб, банани. Само с една лампа и спринцовка. Ма на теб много зелено са ти нацвъкали беее.
Да беше синьо, оранжево, червено. Те тука зеления цвят малко не се котира.
- Аз съм си чист извънземен. Изгониха ме. Сега съм бежанец. И няма къде да отида.
- Легитимирай се!
Може да си крадец. Може да си манипулатор. Може да си комшията, и да ме следиш. Може да си свекървата с маска. Всичко може сега. 
Докажи, че си извънземен.
- Че, нали приличах на такъв.
- За цветът си да. То знаеш ли колко зелени. Опсс. Саранбозеви казват, че са от някаква галактика. И току ти  опразнили наоколо.
То в килера, няма кой знай какво. Ма може да ти щукне нещо.
- Виж нямам сърце.
- Аууу. Изненада ме.Да резна ли.От години, тука се разхождат хора без сърца.
Даже са намерени кости на вампири, върколаци и други такива. 
И на извънземни са намирали.
Бре. Да не е бил прадядо ти, нещо.
- Ох. Искам само  да ям. Да спа. Да се къпя. Да ям....
- А, не. Ти си за друго място.
Тутт, трак туп.
- Ало!  Националния Исторически Музей  ли е? Аха... Търся, професор др. Божидар Димитров.
В чужбина. Кажете му, че в килера имам едно, извънземно полезно изкопаемо.  И ще дойде веднага. 
Ще ви дам адреса. Да!

Няма коментари:

Публикуване на коментар