понеделник, 18 октомври 2010 г.

Интернетен стриптийз

От оня ден си играем с нета. Ще ме има, няма да ме има.
В петък вечер като някоя мома запристъпва.Само ми шушне на skype и едина гола Mozilla. Обаче по някое време и нея я няма. Само разните му там игрички, как се влизаше там не знам. Някак през задния вход. И така ура, тута на другия ден облечен работи и всичко му е наред. Дойде събота и сякаш хвана границата, няма никой. Викам да звъна, ще има ли шоу, няма ли да има.И първо се чу.- рестартирахте ли рутера. И хоп завърнаха го, ама пак шушне и оная голата. Пак дрънча.
Забравих да спомена. Всяко свързване по телефона от натиснете тука и ту- туратуту, ми е от пет минути нагоре. Сметката, другия месец.
Та дрънча и хоп след два часа, фурия.
Обаче ставам в неделя голата Mozilla по организъм и skype и приглася.
На оная шопска песен' Мори има, има кога нема. Мори нема, нема само лаже.'
Изчаках да премине вечерният час, 9 и 30. Нали е неделя. Звъня си като в празна зала та чак до обяд един се събуди, или само двама има.
Обяснявам, че ми втръсна тая голата. На моменти имаме тук, там обличане но за кратко. - нещо уиндолса да не би. А викам. - вижте тука има още един комп и той така. Демек масово разфърляне. Това по обяд. Идва поддръжката към 18 и нещо по мръкнало, хайде няма друг човек. Уиндолса жив и здрав а се губят 40% нет някъде по трасето. Остана за утре, значи днес.
Допреди час беше перфектно. Сега се мъча да" облека" Blogger и някои други тежки сайтове. От време на време съм пак по голотии и един skupe.
Чакам си. Той ще влезе във форма, след малко. По някое време.... Ама дрънчах им, работи се....от петък слетобед, оф аз се обадих в събота на обед. Та шоу. Те са "най-добрите" в града.

2 коментара:

  1. Руми, стрийптиз и увертюри разни с нета имахме в началото. Вече си е живо @бане.

    ОтговорИзтриване
  2. Бе дойдоха някава си програмка била виновна ще видим, май си права.

    ОтговорИзтриване