вторник, 6 септември 2011 г.

Спогодяване с печката - 1

Тази сутрин се засилих да готвя на новата. Тя ме изгледа накриво и рече:
- Слушай откачалке. Знам, че си потрошила няколко сестри и не смятам да ти се дам без бой. При мен идвай с ризница. По скоро със скафандър. Ако искаш да се погаждаме, защото все пак съм печка, имам няколко условия за да изляза в горните години за пенсия и да си ида мирно и тихо на вторични.
1. Прочети все пак упътванията за мен, дори да са написани за малоумни.
2. Внимавай с румянските си рецепти, нека са по кратички и по непреливащи.
3. Не бъркай като някой чобанин със сопа в тенджерата, а като жена с четка за лак.
4. Купи ми нежен крем за почистване, не някой пясък. Не съм петите ти.
5. Не бягай на компа когато готвиш, че ти преливат нещата. Компа няма да ти сготви, аз ще съм.
6. Не гледай натровено, не хапая. Само редовно си слагай ръкавиците.
7. Ако някой те е ядосал не си го изкарвай на мен. Аз съм глуха, сляпа и няма.
8. Не готви без да си ме включила, че няма да тръгна хич.
9. Готвенето не е игра нито война, губиш.
10. Ако се отнасяш добре с мен, няма да търсиш с какво да си налагаш изгоряното.

Няма коментари:

Публикуване на коментар