събота, 7 април 2012 г.

За новата ми приумица и новото амплоа на....

Като, че ли не е хубаво да създаваш безсмислени неща. Но явно като си ги правил, не са били такива. Или пък не са били във времето си, на точното място или някак са се прескочили нещата. И ги складираш за после. Не е добре да се изхвърлят.
Ето на, почуствах енергия и създадох един куп блогове. Впрочем, с тях си запълвах времето.
Аз по принцип, не взимам блога за задължение, норма, работа. Даже не знам за какво го взимам. А бе знам, но не ми се казва. Публичността ми се струва като битак за стари дрехи. И си мисля, че коланите и връвките на обувките стигат.
Но в един момент ( поради причина), всичко остана на склад. Само за стотна от секундата си помислих, да изтрия излишното( блоговете). Но не ми е в кръвта.
Реших да се правя на фотограф . За тази цел избрах последния блог, който направи и който сега е  с ново амлоа.
Казва се , Въпреки, че беше направен само за дрънканици, сега е изцяло реконструиран и променен.
Ако някой прояви желание да види моите несъвършени фотографии

Няма коментари:

Публикуване на коментар