понеделник, 30 април 2012 г.

Групиране

Искам да изкажа някакво мнение, което пак всъщност някой ( някои) ще приеме като нещо лично. Да речем така. Самия той(те) никога не изказва мнение, което би могло да засегне някой друг.
Пак се отнасям.
А бе какво ме е еня  мен кой, какво и кога. Ей на, не съм дъска, камък или нещо от рода през което да минава валяка. А и по принцип никога не нападам личностно и не употребявам обиди. А ма какво нападение, де. Нали е демокрация все пак. И мнението трябва да се обори с друго мнение. Не сме на третата световна война и няма да правим бомбардировка, ще драскаме.
То всъщност ние драскачите си мислим, че като не ни се виждат лицата, дий коньоооо. И аз донякъде, признавам.Но сега в кратуната ми е друга тема. 
Всички малко или много сме писали за демокрация.Кой както си разбира. 
За свободата на словото.Въпреки, че доста често ние го нарушаваме като правим забележки. 
За дискриминацията в обществото. 
Като действително не се знаем какви сме, а в нета се делим. На такива и онакива. Не знам, защо, де. Може  някой да каже. А бе, ние си се събираме да си лафим. Ма това не е форум.
Има хора със странно самочувствие.  Има  други със свои разбирания. Трети с не знам какво си.
Нали разбирате, че групи и имена няма да посочвам. Интересното е, че голяма част от тях  са отворени само за писане по темите на демокрацията, свободата на словото, дискриминацията и доста дребни човешки теми.
И друго е интересно.Въпреки всичко, при тях се тълпят хора с цел да ги забележат.
Също като в обществото. Само къде сме без лица. Но вълка не си мени нрава смятам аз.
А може би лисицата!
Аз ли? Всеки е свободен да ме слага където си иска, демокрация е все пак.. Но без обидни думи.
Аз съм отворена за всичко, което е истина. Въпреки, че сто процентова няма.

Няма коментари:

Публикуване на коментар