събота, 27 октомври 2012 г.

А ве, днес събота лий

Изправям се аз ламбур, тумбур пред огледалото в пред петли без петнайсе с мигли  на вега осем.  Слагам  нещо на четката, кат по мириса разбирам, че няма си правя тройно бръснене на езика  и гладък кич на сливиците и си мърморя сякаш наоколо е горната камара' в нечий парламент.
- Сиа, да ме пита петия елемент за чиии съм се изтъпанчила и изпъвам косъм перпендикулярно на кривата на луната. Щото слъцето е още занулено и в почивен ден...
- Не петия. Забравила си бройката на елементите и ще влезнеш в зона Б-Дриздекс. Каза ми оная отсреща в огледалото.
Днес е неделя. И щом се зализваш като парцал след свинска мас и ми се зъбиш час насреща та чак ми се разпаднаха частиците на гранд отражението и граматиката, начи имаш среща. Въпроса е да си спомниш часа и името. Часа е лесен. Заставаш от сабахлан като стълб на тротоара и все ще те намерят. Само да не се изредят много намерчи...
- Не е вярно, изсъска котката. Днес е понеделник. А ти шеткай по бързо, щото ветеринаря на който ще ме водиш не е млад.
 Сега да не кажеш, че не знам дните от седмицата и да стоя с тия бъхли три сантима още. После ще ми вземеш и парфюм, че тия гадории ме умирисаха на мърша А Коко и Боко съседските котаци да отидат при оная сюрунтия с проскубаната опашка.
- Вторник е, вторник е  замигаха крушките. И днес ако не платиш тока довечера ще обърнем петълата. А ти ще ни замениш с онея дебели, смрадливи свещи. М даааа. Но ем тъмно, ем комп на куково лято ха ха ха. Ние зле и ти зле. Лягаш с кокошките и блога ти отива  в Антарктида.
- Къв вторник ви гони вас мигащите не знам. Днес е сряда. И ако не ни заведе до аптеката и не вземе банбонките (лекарствата) направо ще влезнете в две и тринайста  в календара на Маите
- Четвъртък е, рипна хладилника. Ден за генерално запълване.
- Божкееее. Замръзнал тий мозъка на кикириди. . Днес  е петък и ще се носят само химикали за нас парцалята, гъбите и метлите.
- Не стига, че офуняхте хубавата ми миризма, скочи чашата с кафето, но ви гони и деменция. Точно в събота си завирате носовете навсякаде, дори в задника ми идиотки такива.
- Кого наричаш идиот мръснице недна, изчегърка кухненската тел.Ще те оставя дидбидюс гола и ще ти кажа кой търка само един път в седмицата.
Оная от огледалото да не остане назад.
- Айде, че започнах на енглиш бе ааааааааа,   Monday.
Ти от български не разбираш къв ден сме днеска.

Няма коментари:

Публикуване на коментар