сряда, 12 декември 2012 г.

Дявола на телефона

Тъкмо си изпих кафето и се озъртам кат настръхнала котка през прозореца, че трябва да ходя на магазина. А на вънка едно слънце- змийййенее. И хоп  дрънкалото (телефона).
То е рядкост да дрънчи щото аз не  му развявам номера  току тъй, кат фейс статус.
- Алооо, дявола на телефона. Днес ич та няма бее. Трябваше да пускам връзки и да ровя в лавата на Глобул та да те открия.
Може ли такава безотговорност, към моето рогато отношение и цинизъм.  Аз държа всички ви ръцете си.
Кой откраднал баничка. Кой има любовничка. И теб те знам. "Дърта брамтия", само за любов говори.  Знам го и кой е. Ма Господ ме гледа от горе и казва, че си още живаааа
А тъкмо съм ти разписал договора за тука. Даже ти знам слабото място. Един косъм, бял.
 Оф дяволите броят само души за тиганяяяя. Теб на кебап, лично.
Ти ли не си крала, аааа. 
И люцерна, и кайсии  и пет метра плат от фабриката. Чакай да прочета, че пак ме гледат от горееее.
Пожела си двореца на Ахмед Доган. Не била пожелала. Ма к'во ша правиш в толкоз стаи...
Аааа ще го събаряш с чук. Отписва се. Офффф.
И лъжеш като дърта циганка.
Ти си с висше образование. Дизайнер. И не живееш ( оф забравих държавата)  , в България бееее.
Днес цял ден имаш толкоз богове. Тва блоГ. Тва шоП. Тва свекървА. Е аз де съм. Кви са тея кумири. Казвай?!!
Не видя ли коя дата сме днеска? Моята лична дата. А ти си пукаш кафе.
Аз се озърнах да няма камера. Щото сега не се знае кой, откъде и за кого и рекох..
- Господин Дявол.
Ако сте от  лудницата, а съм по- луда.
Ако сте от ВИК, сте сбъркали. Аз съм дявола. Оф дяволицата и ще дойда да ви взема душата.
Ако сте от рекламна агенция. Ще хванете на дявола средния косъм.
Ако сте някой, който иска да ме плаши. Няма такова нещо. Нямам страх
Ако сте искали да се пошегувате. Номера ми е с добавена стойност.
Ако наистина сте дявола. Рано мий да се срещам  с вас. Сякаш мърдам още и тефтеря с грехове мий слабичък. Та погледнете нагоре. Аз в тва време да си взема снайпера и да ви развасовам датата. ха ха ха

Няма коментари:

Публикуване на коментар