петък, 22 март 2013 г.

Ако се виждаш дебел. Едно от решенията на Румяна

Първо пия кафе за да се събудя и да разбера, че не съм дебела а приятно закръглена.  Това  все пак  не ми харесва и започвам следните дейности
След кафето( или малко по-късно) следва малко гимнастика. Минимум двайсе минути. Не започвам с тежката артилерия, много боли. Раздвижвам всички чаркове и пак дава някакъв откат,  защото аз по принцип съм леко припряна :) .
След това изяждам няколко ябълки. Обелени и  на парченца. Като ги дъвча едно по едно.
Отдавна махнах белия хляб не само заради" хармоничното си тяло" и започнах да изпробвам каквото има на пазара . Месеното не стана.
 Чисто масло, кашкавал. На сиренето вече нямам доверие. Може да се прибави варено пушен врат, не бут. Мазен е. Аз ги правя на скара, като сандвичи.
В момента съм на отказване и на хляба (  вече знаете, алергии). По горните продукти ги пека без хляб.
Това около десет часа.
На обяд вече  се храня без хляб. Не мога да изпълня напълно не алергичното си меню, поради липса на продукти на пазара. Но се опитвам да се справям, макар с леко почесване :)
Скоро ще си купувам кухненски робот. Ще е добра придобивка за храненето ( и робския труд:) )
Това продължава и при всяко следващо огладняване. Едно твърдо ядене. Чай. Ядене. Чай. Като след осемнайсе не трябва да има ядене.
Пия доста чайове на ден. Освен две или три кафета. И само изворна вода.
Днес малко си разпънах единия крак. И онова ребро пак се обади. Леко. Следобед " няма да вдигам гири". Инак си е доста голяма мъка..
Опитах на солети и солени бисквитки  в между храненията, но проклетата ми кожа нищя.
Не казвам, че не съм съгрешила с някои неща( сетете се). Но си изядох парсата и трябва да вляза в крак и с това. Инак ще имам три ката пъпки
Аз съм инат. Смятам да се справя и леко да върна килограмите надолу. Махам настрана борбата с апетита, който е от некви фармации. И подпухналостта от самите алергии.
Но няколко килограма по-малко, ще личи. На моето самочувствие :). А и без това  този " Атопичен дерматит" не ми дава да ям кво да е. 
Ето и оправдание, ха ха ха.

Приятен петък на всички. И силен дух и желание в начинанията!

Няма коментари:

Публикуване на коментар