четвъртък, 4 април 2013 г.

За FeedBurner

От години имам тва нещо без да го разбирам. Бях заек-блогър, като ми го цапнаха  в блога за чудо, приказ и полза. Аз си немеех, шото и днес хабер си нямам от емсии. Признавам. Ма за блога, нали.
Вчера, аз нали списвам много като една досадна муха. Та втория ми пост нешя да  влезне в TBL. И аз съответно,  веднага на dzver.

Опитах всякакви подбутващи джаджи за адрес и емисия, ма ццц. Видях, че  влезнаха няколко поста от Blogger и се досетих, че  dzver спомена  нещо за FeedBurner.
Влязох си там на място и кво да видиш. Ерор до ерор. Махнах  тва нещо на момента.
Надявам се  само това да е била причината за забавянето на излизане на пост в TBL.
Засега съм пушка.
Това го пиша за всички, които имат такава емисия. Нека да влизат на място и да си я наглеждат, ако искат да останат с нея.
Да не сварят като мен ей това.


Това всичкото е само за един пост, вчерашния. Имаше още. Викам да не удължа чергата. Нещо подобно пише.

Няма коментари:

Публикуване на коментар