сряда, 29 май 2013 г.

Ако на някой муй се е застреляло, да се обади

Аз много обичам животинки, ша знайти. Тва котки, кучета, змийки, гущерчета, някой и друг плъхок (хамстер), зайчета, свекърви. И всякакви  други, са ми мурафет.
Либоф, либоф. До гроб. И не се каня скоро да умиргам.
На източната стая си имам лястовички. Отвънка на прозореца са.  Ма тва са любимките на котката. 
Две гнезда. Като ги зачака на перваза от март. Та ги изпрати, за Нова година.
То големи моабети. Големи програми. Големи, 'Добре дошли!' Та чак лястовичките взеха да си придават важности. И и и, други пилета, ц ц ц.
Аз обичам разнообразието. Вече писах по-горе. 
С котка и лястовички на глава излиза ли са?!  Викам си. Ще направя. Ще изчукам. 
Не мъж. Тва за всички е лесно :D.
Ще начукам. Оффф. Къщичка за птички бееее. Но ще я сложа на западната тераса.
Заради лястовиците. Те си пазят територията и като стане опасно става цяло ято на прозореца.
Оставям котката настрана, която ще ходи на две делови положения. Щото с нея и дума не мой се спори. Мяза на стопанката  си, като си науми нещо.
Така и с моята къщичка. Могат да дойдат врабченца.
Вече казах, че  в килера има инструменти. И щом съм се захванала, начи мога да боравя с тях.
Тва чук, тесла, бичкия (мини), отверка ( обикновена, кръстачка, шестограм, ключ, фазомер,  Мокс, ма не ми опира силата ха ха ха. Дрелка.
Има гвоздеи разбира се. Всякакъв калибър. За кво мий фазомера ли. Ми може да и сложа лампичка, аааа..
Само, че дъските и едрия амбалаж  дето не влиза в употреба за салата всеки ден. Стои в мазето. Аз там не съм слизала, Да си спомня с ясните клетки, Поне осем години.
Намерих връзка ключове, дето не ползвам аз и фенер. Щот за там ток камилата не дава пари. И и и . Юнак.
Как бе. То си е за  страх. Де да знам кой ще е там в тъмнотооо. Кво ще ми сторииии :D
Дали не е имало скоро наводнение и пак да има някой сантим- метър водааа. 
Или па неизвестен вид животинки, дето не знаят за мойта, огромна либоф.
Плювнах си в пазвата по стар обичай. Щото плювката у нас е голяма работа от всякъде, и се вмъкнах в дълбините на извънземното.
Мииии. То си е под земята. Квоооо. Никой не фърга. Тъпчи там.
Припознавам аз една врата за наща и щрака, лака, матракуката. Отвори се.
Аз с фенерче, нали.
Мазето пълно с калашници, гранатомети, ръчни гранати. Няколко сандъци с пистолети.
Сиа маркитее, ааа. Вече и маймуните знаят. Скарана съм нещо с другите езици.
Тва остави. Обаче мазетооо, не ще да  е нащо. Не ще и да е скоро отваряно. Паяците са големи, колкото един кастрон. 
Още телепортацията не открита. За да се влиза и излиза, без да се отваря вратата Я  не знам де, Явно стопанина се телепортирал на оня свят.
Също знам и, че доста малко мазета се ползват. Крадат, веее!
И сега  се почудвам, кво да правя с мойта находка.  Без да загазя. 
Щото тооо, оръжие се продава. Обаче конкуренцията на секундата ще ме строполи с давйсе куршума  пред вратата на супера. Ако не е тя, ще ме арестуват за продажба на оръжие.
Нямам пари да платя рекет.
Остават следните варианти за ползваемост.
Първо
По голямата част да го дам за старо желязо. Там никога не питат. Ма от къде. Ма от кога. Ма фактура. Маа....
Второ
Да си оставя лично оръжие. Когато ме хванат дяволите. Обаче посред нощите и с маска. Щото аз си няма Груп.  А като гледам има доста гъби за обстрелване. Срещу страх беее :D
Аз съм добър стрелец. Но ще внимавам.....
И трето
Ако на  някой муй се е застреляло, да се обади. Ма  не на Румяна. Тя няма нищо общо.
На zmiqta  :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар