вторник, 28 май 2013 г.

Имаш ли Румяно глава? Или нямаш!

Вчера одих на доктора. Аз вече, не помня. Га ходя и  га не ходя ( не при врачка :D - лекар)  . Кат не вярвам на доктора. Съм пред компа. Кат не вярвам на компа. Съм  при доктора
И сегиз, тогиз до кухнята, санитарния възел и плащане на сметки. Ма тва са дребни бръмбазоци, в кахъра, на безделието, в отделния ред, на разфундосаната ми кратуна.
Нали на човек, всички идиотизми, хуманизми, атракции, апликации, маски, краски, гости ( от горе :D) и всякакви неща прости си идват оот, какво???? 
Кратуната, разбира се. И да се изкажа културно, книжовно и правилно. Главата.
Аз моята отдавна искам да я сменям. Без майтап.
Първо
Не отстъпвам позиция   с цената на всичко. Е ее, почти всичко.
Това ме прави лош човек, в очите на другите. Или имат някакъв страх ( че съм лоша). Или се канят  да ме напсуват, ма не смеят. За познатите. 
А за непознатите. Стават пишман, че са почнали някакъв спор с мен.
Второ
Като кажа, че този " баир " ще се изкачи. Начи ще се изкачи. Дори да няма неква пътека. Да я е осеян с камъни. И накрая най-горе да е само моята сянка.
Трето
Не харесвам някой да ми прави забележка за нещо, което той никога не е вършил. Или поне не го правил по добре от мен. Бе не обичам да ме корят.
Четвърто
Обичам да казвам на хората това което мисля. Демек. Дори в момента пред мен да е директор, министър, свекърва, съпруг, детето ми и непознат. Ако аз реша да кажа нещо, и танк не може да ме спре. Понякога казвам голата истина. И тя е неприемлива. Точно за това си"патя".
Пето
Всичките ми болежки идват от тая "проста" кратуна. Или по точно. От там води началото им.
И в реда на тез доста сериозни мисли. Пу, пу, пу, вечи да ни е. Аз съм пред вратата на личния си доктор. Пак!
- Румяна. Знаеш ли, че здравната каса има нова екстра.
Аз само примижвам. Щото това екстри от здравната каза е все едно " от умрял писмо и от курва запис".
- Все ми опяваш, че искаш да си смениш главата. Аз като лекар съм ти обяснил толкова пъти, че в медицината това е невъзможно. Въпреки твоите бъзикни с този важен орган на човешкото тяло. Разбира се  знам, че  си се шегувала.
Но сега здравната каса отпуска средства, с които човек да си сменя главата.
- И кво сега. Аз ще съм опитното зайче ли?   Измънках ни в клин, ни в ръкаф.
- Не бе Румяна!. То е имало такава услуга. ( Божке, Услуга смяна на глави). Но не е влизала в пакета с безплатните, които е предлагала.
- И ша речеш, докторееее. Че досега, който е имал париии. Вече си е сменил главатааа.
Така ли да разбирам! Този, който не си харесва своята.
- Ми да. Аз на мухите или разправям. Или на климатика.
- И как ее? С донорииии?! Че от кога има таквоз. Да не е на животинки, аа? Патки, прасенца,кокошки и овчици. Оф ф ф , маймуни няма. Ма затова има змии.
- Пластика, бе Румяна. Пластика. Ти филми не си ли гледала? Къв е тоя зоопарк. И ако си забелязала. Вече всички политици са с нови глави.
Нали няма да ме питаш от де са взели пари за това?!
- И като е пластика. Сигур ще съм по- младичка. Със същия акъл. Или да не объркат нещо там. И накрая ще питате. Имаш ли Румяно глава? Или нямаш!

Няма коментари:

Публикуване на коментар