вторник, 21 май 2013 г.

Конкурс "Мистър мокро бельо"

Аз съм спец по тънкостите на мъжкото тяло. Тва очи, рамене, гръден кош. ханш, бедра и мъжки полови органи разбира се, ги знам със затворени очи. И не защото съм уличница, проститутка или меко казано. Компаньонка на повикване.
Имала съм за цел, да ги изуча отблизо. Като вид, състояние и обществен интерфейс. Както за някои станаха женските мерки. И на това отгоре ги дъвчат като дъвка.
И  съвсем естествено е това да са мъже. Обаче. Разликата е, че аз съм жена. И тези женски меки, въобще не ме засягат. 
Да ги гледам. Да преценявам. Да ги превъзнасям. И да ги оценя.
Може да ме разбере, само истинска жена. И точно за такива жени аз се старая. Защото ТЕ, не се заглеждат в себе си!
Очите на един мъж, трябва да са със спокоен поглед. Непривличащ внимание. Леко да преминава, като летен бриз. След това да се прибира при себе си. Все едно да казва.'- Тука е твоето място.'
Раменете. Никаква изпъкналост от прекалено старание към себе си. Приятна закръгленост напомняща, че се готви за нещо :),
Гръдния кош не трябва да показва ония грозни плочки със стимуланти.  Не се харесват. Може би самата му стегнатост и отсъствие на мазнини надолу към корема, ще привлича повече окото.
Какво да кажа за ханша. Освен, без корем.
Бедрата на мъжете  винаги са били най точните  в тялото. И почти никога не се нуждаят от критика.
Половите органи....
А, имейлче на браузъра.
Така. Имам покана да участвам в жури за " Мистър мокро бельо "

Госпожо
Румяна Попова

Поканена сте, най-учтиво.
Да участвате в конкурса "Мистър мокро бельо"
Той ще се проведе на плажа " Хопа Сайвана"
На 26.05.2013г.
За целта си носете необходимите измервателни уреди.


Забравих да кажа, че аз съм постоянно заета с такива конкурси. Не може да  съм по тънкостите на мъжкото тяло и да ме оставят ей така със скръстени ръце. 
Ако сте забелязали. Има мъже само с това се занимават, женски конкурси. И женските, точни мерки.
Обаче сега забелязах, че съм си загубила измервателните уреди. Не може без тях. На око не се мери. Не става само с ' око да види'. Трябва и 'ръка да пипне'.
Та като се върна( от конкурса) ще ви разясня и за точността на половите органи и техните мерки. Размера е от значение. Както и при жените. Исках да кажа, в очите на някои  :D

Списъка с  уреди, начи.
Транспортир.
Шивашки метър.
Шублер.
Рулетка.
Аршин.
Тва последно се намира само в антикварен магазин. Ма без него не може.
Аршин на шир. Аршин на длъж.....


Няма коментари:

Публикуване на коментар