вторник, 11 юни 2013 г.

Ей сега, като те ритна

Мой си предствяти, мен да ма оправят по европейска програма. Ма тук в България. 
Кат почнаш от дук'мента. И ма метнат, малиии. Толнуз сакатлъци. 
От десетте  ми косъма. Я останат я не.  Щот някой сий прибрал за кичури на задника. Очите ми ще станат разногледи. Вместо да им сложат лещи.
По пътя на лещите. Парите фанали къра за нечий "телескоп".
Ако взема па за мой кеф, да си оправям. Айде културно. Увисналия и грамаден бюст.
Мой стигне до петите.
Някой млеконадой в публичен дом е зяпнал. И останалото, тука.
Липосукцията е лукс/ Но при европари.
Мой си представите при остатъци, на къв тюфлек ша замязам. Ша ма мушнат от тук, от там. Ша пратят докимента горе. И айде.
Ставам пишман, заман за орталъка.
По-грозна. 
По-мазна.
По-фалшива.
По-страшна.
Някой ше получи изриви и кошмари от мен. Без тия дет са свивали, мойто си полагаемо. За вид, цел и посока.
Също кат паветата у центру.  
Кметицата. С ей такава Евро субсидия. Има няма, без пари. Седем милиона и нещо си. Таман за десет дъвки. От хубавите.
Излизам вчера, аз. Надупчили новите павета около канализацията.  Де фугирано, де не.
Та както се бях загледала и хоп пред една дупка.
Седи на нея дяволът и си клати краката. 
Не гледах колко е дълбока. Дявол на живо  е по-интересен, от дълбока дупка, насред ново паве в центъра.
Седи си там. Гледа ме. И ми се хили, като финансов министър, който го питат. Дали ще увеличава пенсиите?!
-Виж сега. Май чий тий дощло времето. 
Кво ме зяпаш. Тии дявол ни си ли виждала? Или сал с Господ ще ми се изхвалиш. Ма аз го изпреварих :D
Май чий, тий дошло времето. 
Не да се жениш бее. Тва го сколасах га беше млада, ааа.
Времето ти свърши. И ти сегичка идваш с мен. През тази дупка.
Има шанс да те оставя за друг път. Или да си намериш англече.  Знам ги аз ваще англчета, ама.
Тааа, ще ми отговориш на три въпроса.
- Първо
Кои неща не си броила?
- Второ
За кои неща, нямаш спомен?
- Трето
За къде водят трите пътя в кръг, със стрелка?
Този дявол не е на себе си ама. Айде ще му удисам. После ще вида кво да го правя.. Щот не знае  с кой си има работа, дее :D
-Първо
Не съм броила дяволи. Начиии, няма.
- Второ
Нямам спомен да има среща с някой днес.  Освен с психиатър. И там моа да срешна,мноооого пациенти.
- Трето
Първия път води до канализацията или ел- инсталацията. И сега тея шашавите наоколо, като объркат нещо. Тиии, както си седнал. Или ще се удавиш. Или токов удар ще те тресне.
Втория път води до кметството. По големи дяволи от там няма. Иди да видиш, ако не вярваш. Ма като влезеш, без косми ще излезеш.
Третия път. Ей сега ,като те ритна и се завъртя, съм право у нас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар