понеделник, 10 юни 2013 г.

Май са от тука бе, стар признак

Аз не съм мързелива личност, по принцип. Но в последно време мей прихванал точно класически, красив и накичен кат мушкато мързел.
Никаква странична дейност.
Уповавам се само на държавата. Сякаш тq мий длъжница на мойте симнайсе години стаж. Мъниста некви. А аз, здрава кат бикоза, съм sa цопнала на компа,
Тооо. в село Антимово. Точно там нейде. Към шейсе и шеста са раждали с компове. По програма "Ритни баир".
И аз сега като наследство, по кръв и достойнство. Цял ден пред компа. Глава не скланям да поръбя едни кюлоти на машината. Да избродиран една покривка на снахата. Едно гобленче да спретна. Илии барем да и изплета поличка на една кука. 
Тя ще е една педя поне. А това го мога от вуле. 
На китки. На калинки. На черепи. Ако иска и някакви други работи :D.
Тя може да иска. Ма аз неща. И не сме е да каже.
Тооо. Кой ли па смее наоколо.
Комп и кафе.
Между тях някоя друга чубрица. Един и друг парцал.  И тук, там нужника. Ми мирише, бе.
Викам си. Сиа е криза. Що ми са две тераси. Може едната да отглежда нещо за плюкане.
Не става прасе.
Първо.
Комшиите са ядни. Ще извикат ХЕИ. Без да си гледат орталъка  зад блока.
Овце не става. Тясно е.  Ядат много. Блеят. И ако скочи една. Другите след нея.
Зайци, ццц. Достатъчна е една клетка. И ако ми изядат ушите?
Кон, слон и магаре ги изключвам, поради квадратните метри. 
Кокошки хич, Не мой ги направя щастливи, щот ша ги коля. И тогава от Евросъюза, такава глоба ще ми натресат.
Щраусите никак. Комшията от горе, ще  ме съди за побой.
Жаби Докато ги отгледам току скочили в комшиите наготово.
Да сея гъби. Е па печеее, много.
Коноп няма да стане. Айде сега шегички :D
Мисля да сея картофи.. Бетонирам. Не се полива, щото е скъпо. И няма да текне на комшиите.
Бръмбарите дето ги яда,т няма да дойдат. Те са при Цецко.
Слага са по чтри картофа в гнездо. А мойта тераса еее...
- Така не се сеят картофи. В гнездо се слага по един грамаден картоф, като..
Я ББ, по селски навици.
Май са от тука бе, стар признак. Насей си твойте гнезда, че са празни. А ааааа.

3 коментара:

  1. Е кво аз вместо "Уповавам се само на държавата", прочетох "Управмявам само държавата". И в комбинация с предходните изречения се получи едно разсъждение...

    ОтговорИзтриване
  2. Сметни си терасите и празните площи и глей да няма признаци. Особено стари

    ОтговорИзтриване
  3. Аз работя от понеделник до петък в София, а в събота и неделя имам 3 двора за развитие по този въпрос. Пълно е с дворове с баби и дядовци, които не могат да ги оправят. Ти ще правиш каквото решиш и ще получаваш всичко, каквото си изработила. И ЩЕ ИМА ОГРОМНА ПОЛЗА ОТ ТРУДА И ОТ ПРИСЪСТВИЕТО ТИ ТАМ.

    ОтговорИзтриване