четвъртък, 7 ноември 2013 г.

АЗ

Цял живот, все някой се опитва да ме гледа презрително. Да ми смени позицията. Да ме направи на смешка. 
Не опитва явно, защото знае от какво тесто съм.
Е, не винаги.
Но  в очите. В думите. В действията.
Личи!
Дори и сега.
Навсякъде.
Но те не знаят, че това селянче е с твърда позиция, като овчарска тояга.
С научено познание, като книга
С дълъг отсрел, като рам на скъп комп.
И може да забърка такива каши. като най-нова версия на Фотошоп.
И въпреки, че не е професионален писател и няма висше образование.  Има толкова в себе си, да издрънчи няколко мили думи.
Пак навсякъде!
Но съм казвала объркващо. Пак навсякъде. Че докато мърдам, ще отстоявам това, което съм АЗ.
Румяна!

пп Всяка прилика и припознаване е недействителна и няма място за сравнение.

1 коментар:

  1. Руми,перфектно си го написала.Извинявай,че доста отдавна не съм писала тук,но това не значи ,че съм те забравила.Отбивала съм се понякога...както и сега.Целувки и не затваряй блога си!

    ОтговорИзтриване