петък, 6 декември 2013 г.

Ах тези очи по Никулден

Аз чинно изпълнявам, дума на свекърва. Мхамм.
Затова съм се наредила от три и половина, преди първи петли пред рибния магазин.
Тука имаме много. Ако сте чели новини. Фраш, разнообразие и нови породи и видове разфасовки за изпразни джоб.
Но тя била видяла. Че първия час. На точно определен магазин. Гол шаран- безплатен.
Само да не остана с голия ама. Както казах. Дума на свекърва не се троши.
Ставам и тръгвам. От горния край в махалата. До центъра пеша. С мисълта, че не мязам на безкрайно богата за обиране. Предмет за потрошаване. И красавица за изнасилване.
Тва по долното ша си помисля. Според вида, състоянието и местонахождението на индивида.
Поради нужда  съм си взела оружие. Точилката дето не точа.
Отивам, то там вече седенкуват двайсе. 
Не само жени.
Не само снахи.
И не само зетьове.
Разговорите са в стихията си. Кулинари бол. И язе се свих кат шушумига. Щото знам една. На тиган.
Слушам и се кокорча тъпо.  И се каня да помня. Уж.
- Тази година ще я направя на суши. Обади се  един мъж. Така ще я навия с авокадо, краставица, джинджифил, ориз и щипка. Че свят ще и се завие.
- Па я ще си я направим с доматки и сосче. И напрау с черпака. Нема си играем с ти я пръчки цяла вече да дупчим.
Неква позакръглена жена.
- Вие май не сте разбрали. Тука промоцията  е за пълнено. Ориза му е майката.
- Да не съм китаец бе. Зеленчуци.
- АзиЪ катую сме китайке. Не юриз. На жарЪ-бюрбакю.
Една баба от де се надигна.
- На тава с праз, мас и куркума.
- Ще ги надявам на шиш пред къщата. На тъщата и миришело.
Тъкмо разговора си дойде на думата и хоп седем и трийсе. Рано, рано отвори магазина.
Дойде ми реда и надигнах глава да разгледам тия, пусти безплатни шарани. Че и голи.
ААААААААА
Очите на свекървата!
Тъкмо да забегна, поради горните рецепти. Свекърва е все пак нали. И се чу глас.
- Не съм свекърва ти вее. Как може такова кощунство! 
Язе съм Свети Николай. И още в  пет часа те гледам  от няколко икони във Фейсбук!
А ти не им вервай. Марш на църква. :D

В леко шеговития си тон. Честит празник на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар