сряда, 5 ноември 2014 г.

Съм в смисъл

МойтЪ Муза   от вчера е в поза.
- Ни съм била пунктирана, та в стил.
И ко сия, да мислЪ ли ни моя.
Или михлюзи да поканвам от подир.

Да почват те ве, смисъла та в проза.
И можи някой рима  на тенлект.
Пък аз ша съ напъвам, ако моя.
Даъ разбера у техния контекст.

Тъка аз няма съм мамуна.
Къде ни слага точки и пунктир.
А всички ша ги зяпат с мацуна.
От праупису, праугоор и у стил.

Това  в седенките са  чепка кату вълна.
Пък бъйлите минават покрай мен.
Ний артия нямаме у друма.
А Музата съй раждала со с мен.

пп Автора пише на жаргон и няма претенции за грамотност, пунктуация  и др. по БДС. Защото няма намерение да   издава книга. И защото мисли, че "чистотата убива духа" на написането ( няма да се обяснявам).
И също тъка смята, че който може , го може. Дори и на четири реда да изкаже себе си!
И все пак   е  свястно, щом Google  го намира.

Няма коментари:

Публикуване на коментар