петък, 19 май 2017 г.

Хоро

Тръгнал Зайко на хорото.
Срещнал го лъва.
- Де си тръгнал кротко, кротко.
Ще ръбаш ти трева?

- Не бе, тръгнал съм на среща.
Ще ставам премиер.
Ку не, ще браня някой летва.
Заплата зайкомер.

- Аха и аз ли ще ти давам.
От общата чорба.
Тиии май, че с мене се задяваш.
Да почваме борба.

 -Ох нидей, че закъснявам.
Жената ме кори.
Морковите съм забравил.
За нейните кори.

- Нещеше ли да се събираш.
Да водиш ти хоро.
Или пък нещо ти избираш.
Да взимам ли дърво?

- Ъ ъ ставам аз невидим.
Нямам ме от тук.
В къщи няма се прибирам.
Превръщам се в улук.

- Трай бе, дъжд ще завалява.
В канала ще вървиш.
Кой пушките ни ша оправя.
Без мерник и каиш.

- Аз съм вече на луната.
М не, в зайковата шир.
Няма ми при теб краката.
Хванал съм делир.

Няма коментари:

Публикуване на коментар